Asmuo, valdantis bepiločio orlaivio skrydžio trajektoriją, yra laikomas bepiločio orlaivio valdytoju. Valdytojas yra atsakingas už bepiločio orlaivio valdymą. Bepiločio orlaivio valdytojas asmeniškai atsako, kad orlaivis būtų techniškai tvarkingas. Prieš kiekvieną skrydį valdytojas privalo patikrinti visų bepiločio orlaivio valdymo elementų ir jėgainės darbą. Jeigu valdytojui kyla abejonių dėl bepiločio orlaivio techninės būklės, skrydį vykdyti griežtai draudžiama. Prieš skrydį bepiločio orlaivio valdytojas privalo susipažinti su visa skrydžių saugos informacija: teisės aktų reikalavimais, vietos savivaldybės reikalavimais, meteorologine situacija (prireikus – ir prognoze). Pagrindinių teisės aktų, reglamentuojančių skrydžių saugą Lietuvos Respublikos oro erdvėje, sąrašas skelbiamas CAA interneto svetainėje. Draudžiama valdyti bepilotį orlaivį vartojus kokių nors žmogaus galimybes ribojančių psichotropinių medžiagų, sergant, labai pavargus ar esant kitoms priežastims, dėl kurių jis negali tinkamai atlikti savo pareigų. Pilotuojamas orlaivis visada turi pirmenybę prieš bepilotį orlaivį. Bepiločiu orlaiviu draudžiama skristi ir kelti pavojų kylantiems ir tupiantiems orlaiviams. Jeigu skrydžio metu bepiločio orlaivio valdytojas netenka galimybės valdyti orlaivį (parandama orlaivio valdymo kontrolė) ir pastarasis išskrenda iš orlaivio matymo ribų, apie tai būtina nedelsiant telefonu informuoti artimiausią skrydžių valdymo centrą:
- Vilniaus aerodromo, tel. +370 706 94 599;
- Kauno aerodromo, tel. +370 706 94 367;
- Palangos aerodromo, tel. +370 706 94 124;
- Šiaulių aerodromo, tel. +370 706 94 711.
Pranešime būtina pateikti šią informaciją: orlaivio valdytojo vardas ir pavardė, vieta, kurioje prarasta orlaivio valdymo kontrolė, orlaivio skrydžio aukštis bei skrydžio kryptis.